Rob

Plaats reactie
Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Rob

Bericht door Trudy » 11-06-2016 00:57

Bewoner van 4 mei 2015 tot 20 juni 2016.

Rob is een echte avonturier. Hij heeft in diverse landen gewoond en veel gereisd, maar woont sinds vijf jaar weer in Nederland. In het verleden heeft hij in de logistiek gewerkt, is hij verpleegkundige geweest in de psychiatrie en heeft hij zeven jaar in de horeca gewerkt. Rob is single en geniet van zijn vrijgezellenbestaan.

Onlangs heeft hij de opleiding tot massagetherapeut afgrond en wil hij in Utopia geld verdienen door massages te geven aan bezoekers. Zijn specialiteiten zijn hot stone massages, Zweedse massages en Shiatsu gezichtsmassages. Op de markt wil hij geld verdienen door korte massages aan te bieden.

Familie betekent alles voor Rob, hij is lief en loyaal naar mensen van wie hij houdt. Hij heeft een grote mond, maar een klein hartje. Rob is een harde werker en heeft een hekel aan mensen die lui zijn, wanneer er genoeg te doen is.

Rob zal zich waarschijnlijk snel aanpassen aan de situatie in Utopia. Hij is in zijn leven namelijk veertig keer verhuisd en heeft hierdoor een groot aanpassingsvermogen ontwikkeld. Utopia is voor hem geslaagd wanneer hij veel geld heeft verdiend met het geven van massages, als hij heeft laten zien wat je met hard werken kunt bereiken en hij terug kan kijken op een fantastische tijd.

Rob in Utopia
Rob werkt het liefste op de akker. De BV en geldzaken zijn voor hem niet het allerbelangrijkste. Robs prioriteit is van het leven genieten. Hij heeft een fling met Stefanie, maar hij wil niets serieus. Het duurde een tijdje voordat Rob zijn draai in Utopia vond. Hierdoor kwam hij soms lui over, maar sinds hij op de akker staat, is dit veranderd.
Bron: utopiatv.nl

Afbeelding
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Bericht door Trudy » 12-06-2016 00:19

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Bericht door Trudy » 24-06-2016 01:12

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Plaats reactie