Kandidaten juni

De 3 nieuwe kandidaten stellen zich voor.
Plaats reactie
Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Kandidaten juni

Bericht door Trudy » 12-06-2016 13:41

De verkiezingstijd in Utopia is weer aangebroken en dat betekend dat er weer drie nieuwe potentiële bewoners zijn. In dit topic stellen ze zich aan je voor.

Afbeelding
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Rianne

Bericht door Trudy » 12-06-2016 13:42

Rianne is 28 jaar, single en woont in het Noord-Brabantse Geffen. Ze heeft gewerkt als personal trainer en masseur. Ze is biseksueel, maar haar voorkeur gaat uit naar vrouwen. Rianne omschrijft zichzelf als een pittige dame, die niet over zich heen laat lopen.

In Utopia wil Rianne de merchandise-lijn onder handen nemen, door zelf producten te maken van hout en materialen die op het Utopia-terrein te vinden zijn. Daarnaast wil ze foodtruckfestivals organiseren. Ze wil hier haar eigen ‘Utopia foodtruck’ voor bouwen.

De blondine heeft een duidelijk doel voor ogen in Utopia; een recordpoging neerzetten. Ze wil zoveel mogelijk bh’s losmaken in 1 minuut. Dennis Storm heeft dit record nu op zijn naam staan, hij maakte in één minuut 69 bh’s los. Rianne weet zeker dat zij dit record kan verbreken.

In haar ideale samenleving staan empathie en verbondenheid centraal. Voor Rianne is haar Utopia geslaagd, wanneer ze Nederland heeft laten zien wie ze is en wat ze allemaal kan. “Als ik een vliegtuig voorbij zie komen met de tekst; ‘Rianne je doet het goed!’, dan weet ik dat Utopia voor mij geslaagd is.”

Afbeelding
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Robbie

Bericht door Trudy » 12-06-2016 13:44

Robbie is 33 jaar, single en woont samen met zijn kat in Arnhem. Het is een man met een passie voor ondernemen, hij was eigenaar van een lifestyle winkel. Helaas overleefde zijn zaak de crisis niet, maar ondanks alles staat Robbie positief in het leven.

Robbie vindt het belangrijk dat zijn leven in balans is, dit is niet altijd zo geweest. Onlangs heeft hij het roer totaal omgegooid en zichzelf een gezonde levensstijl aangemeten. Robbie is intensief gaan sporten en doet er alles aan om van zijn bierbuik, een wasbord te maken.

In Utopia wil hij de mensen meer bewust maken van een gezonde manier van leven. Door health events te organiseren, wil Robbie mensen motiveren om gezonder en positiever door het leven te gaan en vooral op sportief vlak actiever te worden. Tijdens het evenement wil hij gezondheidsgoeroes uitnodigen om de inwoners en kijkers op een informatieve manier te enthousiasmeren.

Zijn Utopia is geslaagd, wanneer hij zijn gezonde levensstijl heeft kunnen overbrengen en wanneer hij met een afgetraind en nog gezonder lijf, de loods verlaat.

Afbeelding
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Robert

Bericht door Trudy » 12-06-2016 13:44

Robert is 49 jaar, vrijgezel, woont in Spijkenisse en heeft een dochter van veertien jaar. Tegenwoordig werkt hij als conciërge op een middelbare school in Rotterdam, daarvoor werkte hij lange tijd in de bouw en als opsporingsambtenaar.

Robert ziet zichzelf als de boswachter van Utopia. Hij is een echt natuurmens en weet alles van de flora en fauna. In Utopia wil hij groenten en fruit kweken. Daarnaast wil hij een boomhut bouwen van natuurlijke materialen. Hierin kunnen mensen een overnachting boeken.

Naast zijn liefde voor de natuur, is Robert ook ontzettend handig “Wat mijn ogen zien, kunnen mijn handen maken”. Of het nu gaat om het maken van meubels, het verrichten van loodgieters werkzaamheden of het aanleggen van elektriciteit, Robert kan het allemaal.

Zijn Utopia is geslaagd, wanneer hij zijn passie voor de natuur heeft kunnen overbrengen en er een mooie boomhut op het Utopia-terrein staat.

Afbeelding
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Bericht door Trudy » 16-06-2016 01:34

En toen waren daar twee potentiële bewoners, we zien Robbie en Rianne door de poort lopen. Ze worden hartelijk ontvangen bij de poort en gaan vervolgens de loods binnen. Daar is het tijd voor een voorstel ronde zodra iedereen op de banken plaats heeft genomen.
Afbeelding
Robbie is 33 en komt uit Arnhem. Hij wil graag bezig zijn met sporten en gezondheid en heeft zijn leven omgegooid na een burnout. Ik hou van ondernemen en veel sporten. Cees is benieuwd hoe Robbie zijn geld wil verdienen. Robbie wil healtyfest organiseren. Ik kan mensen helpen met ondernemen. Evenementen organiseren. Robbie valt op vrouwen. Hij laat zijn familie, vrienden en katje achter. Robbie wil graag leren bouwen. Ik ben geen stil zitter, sta vaak vroeg op. Robbie keek wel Utopia maar de laatste dagen niet. Het presidentschap vindt hij interessant. Het is leuk om te zien hoe het ontwikkelt. Ik vind het een uitdaging om te kijken hoe het is om te kijken hoe het leven met zoveel mensen is. Eerlijkheid en oprecht zijn is belangrijk voor Robbie. Utopia is voor Robbie geslaagd als hij zichzelf nog beter heeft leren kennen. De onderneming en een healtyfest heb kunnen organiseren. Robbie is gestopt vorig jaar. Robbie merkt op dat er heel veel verzonnen kan worden om meer publeik te trekken. Zoals de omliggende gemeentes te betrekken en bedrijven aanschrijven. Volgens Robbie kun je de samenstelling niet dwingen. Je vult elkaar aan.
Afbeelding
Rianne zegt dat ze pittig is, ik ben 28 jaar en woon in de buurt van Den Bosch. Ik heb een achtergrond in de sport en evenementen organisator. Ik wil me bezig houden met de merchandise. En daarbij mijn marketing achtergrond inzetten. Ik vind het super gaaf om een foodtruck festival neer te zetten. En een eigen Utopia foodtruck te bouwen. Ik heb de vrouwen ook nodig want ik willen het wereld record BH’s openen verbreken. Ik ben ook personal trainer en wil graag met Ramona gaan trainen. Rianne is biseksueel en haar voorkeur gaat uit naar vrouwen. Rianne laat vrienden en familie achter. Haar motor, auto, snowboard, fiets en mijn kat. Rianne is een aanpoter, en mij zul je vaak met gereedschap in de weer zien. Ik heb veel energie en doe regelmatig aan mediteren om tot rust te komen. Rianne vindt het experimenteren gaaf. Het kan met deze groepssamenstelling. Verbondenheid, empathie en compassie zijn voor mij belangrijk. Utopia is geslaagd als de boodschap van Utopia is overgedragen. Rianne drinkt zo nu en dan een wijntje maar is geen losbol. Rianne rookt niet. Rianne wil meer publiek naar Utopia brengen door haar BH actie maar ook naar verbeterpunten voor evenementen en merchandise. Rianne vind de groepssamenstelling goed. Het is een mooie groep. Ze heeft de streams nooit bekeken.

Rowena vraagt of de twee nieuwelingen mee willen helpen voor stichting Free a Girl. En dat willen ze maar al te graag. Ramona neemt daarna het woord over de markt. Ze leven zich in in het thema boeren. Jessie en ik zouden het leuk vinden als de twee promotie gaan doen voor de markt. De groep mag erin betrokken worden. Daarna is het tijd voor een rondleiding en zullen de twee op de vide slapen. De komende vier dagen zullen de nieuwelingen zich moeten bewijzen. Daarna zal een van de twee Utopia moeten verlaten en één wordt vaste bewoner.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Trudy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 10-06-2016 14:25

Bericht door Trudy » 19-06-2016 02:19

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:

Plaats reactie